هیوانس

مشاوره و فروش تجهیزات پزشکی و محصولات زیبایی

هیوانس

مشاوره و فروش تجهیزات پزشکی و محصولات زیبایی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه آر اف سرجیکال

 

دستگاه آراف سرجیکال باعث تخریب حرارتی بافت مورد نظر توسط یک جریان الکتریکی در فرکانس 0.5 تا 4 مگاهرتز (RF) می شود. 
از آنجایی که نوک الکترود گرم نمی شود، کمترین آسیب حرارتی به بافت های اطراف وارد می شود و نتایج زیبایی خوبی ایجاد می کند. بنابراین، فرسایش RF با نام سرد یا "کوبلیشن" نیز شناخته می شود.


حالات : دارای سه حالت کار است : (الف) برش، (ب) برش و منعقد و (ج) منعقد.
بنابراین، از دستگاه آر اف سرجیکال می توان از آن برای اهداف مختلفی مانند برش، ابلیشن، فولگوریشن، برداشتن اصلاح و انعقاد استفاده کرد. به دلیل تسهیلات انعقادی، می توان هموستاز را به دست آورد و عمل آسان تر و سریعتر می شود.


موارد مصرف : در درمان بیماری‌های پوستی مختلف مانند درماتوز پاپولوزا سیاه، زگیل، مولوسکوم کونتاژیوزوم، کلوئید میلیا، خال‌های ملانوسیتی اکتسابی، مرکب و پوستی، کراتوز سبورئیک، تگ‌های پوستی، گرانولوما پیوژنیکوم، خال‌های اپیدرمی وروکوس، خال‌های اپیدرمی، هیفی، موثر است. کارسینوم سلول بازال و تلانژکتازی. همچنین می توان از آن برای اندیکاسیون های زیبایی مانند لایه برداری مجدد، ترمیم لاله گوش و بلفاروپلاستی استفاده کرد.


بیهوشی : این روش یا تحت بی حسی موضعی مخلوط یوتاکتیک از بی حس کننده های موضعی یا بی حسی موضعی تزریقی، تحت تمام احتیاط های آسپتیک انجام می شود. روش کار: در حین کار، فقط نوک الکترود باید با بافت تماس پیدا کند. تماس واقعی الکترود با بافت باید بسیار کوتاه باشد تا از آسیب بیش از حد به بافت ‌های عمیق‌تر جلوگیری شود. این را می توان با حرکت سریع الکترود انجام داد.
عوارض: عوارض ناشایع هستند و عمدتاً به دلیل یک تکنیک نامناسب رخ می دهند. پزشک معالج باید از موارد منع مصرف این روش که در این دستورالعمل ها ذکر شده است آگاه باشد.


صلاحیت پزشک: جراحی با دستگاه آ اف سرجیکال ممکن است توسط یک متخصص پوست انجام شود که آموزش های کافی را در طول دوره پس از فارغ التحصیلی یا از طریق فلوشیپ ها و کارگاه های معتبر اختصاص داده شده به جراحی RF کسب کرده است. او باید از تجهیزات و مراقبت های قبل و بعد از عمل آگاهی کافی داشته باشد. بلفاروپلاستی و بازسازی تمام صورت نیاز به آموزش تخصصی در کارگاه ها/مراکز اختصاصی دارد.


تسهیلات : این روش ممکن است در اتاق عمل جزئی پزشک انجام شود. برای روش‌ها و موقعیت‌های پیشرفته مانند درمان ضایعات خاص مانند ضایعات عروقی، لایه‌برداری مجدد صورت و بلفاروپلاستی، ممکن است یک سالن نمایش جزئی کاملا مجهز ترجیح داده شود.
 

  • Saeid Hasanzadeh