هیوانس

مشاوره و فروش تجهیزات پزشکی و محصولات زیبایی

هیوانس

مشاوره و فروش تجهیزات پزشکی و محصولات زیبایی

  • ۰
  • ۰

دستگاه کیوسوئیچ

معرفی لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیج بروز ترین و موثرترین روش پاک کردن تتو و خالکوبی در حال حاضر می باشد . دستگاه  کیوسوئیچ می تواند تمامی خالکوبی ها ، تتو ها و لک های مادرزادی و ایجاد شده در پوست را به راحتی پاک کند. لیزر کیوسوئیچ با برخورد به محل مورد نظر لکه را به ذرات کوچکتر تبدیل می کند و آن ذرات توسط سیستم دفاعی بدن از بین می روند.

 

کاربرد دستگاه کیوسوئیج

حذف لک و مک های پوستی

درمان ضایعات پیگمانته در صورت و بدن

درمان لک های ملاسما ( لک های دوران بارداری و عدم تعادل هورمونی )

تحریک پوست و کلاژن سازی

پاک کردن خالکوبی و تتوی صورت و بدن

پاک کردن خال و لک های مادرزادی در صورت و بدن

حذف لک های پوستی

حذف کبودی های پوستی و لک های قهوه ای

 

عوارض لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ عوارض جانبی جدی را به همراه ندارد تنها بعد از انجام لیزر کمی التهاب روی پوست شاهد خواهیم بود که بعد از مدت کوتاهی به حالت عادی باز خواهد گشت.

لازم به ذکر است که بعد از انجام لیزر در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و همچنین از کرم ضد آفتاب و همچنین کرم زینک استفاده نمایید.

توصیه می شود بعد از انجان لیزر از استفاده داروهای پوستی و همچنین انواع لایه بردارها مانند میکرودرم و ... خودداری نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیج هیچگونه درد و یا سوزشی را به همراه ندارد و این در صورتی است که شما از یک دستگاه با برند معتبر استفاده کرده و همچنین این عمل توسط یک اپراتور متخصص این حوزه صورت پذیرد.

دقت کامل را داشته باشید که هنگام خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ از یک برند معتبر که توانایی ارائه خدمات پس از فروش مناسب را داشته خرید کنید . 

 

  • ۹۸/۰۱/۱۷
  • Saeid Hasanzadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی